dinsdag, december 07, 2010

Telfort 100% extra: voor Telfort ja


Mijn dochter heeft een Telfort sim voor haar mobiele telefoon. Ze vroeg of ik haar beltegoed kon opwaarderen. Dat kan online, op OnlineOpwaarderen. Je wordt er op gewezen dat je je beltegoed kunt verdubbelen. Wat moet je daarvoor doen?

"Alleen geldig nadat je je tariefplan bij Telfort gewijzigd hebt door met je Telfort prepaid mobiel te bellen naar 1244 en te kiezen voor optie 4. Hierna ontvang je bij elke opwaardering 100% extra beltegoed."

Verder geen links naar wat dat andere tariefplan dan is. Goed, gebeld. Onder optie 4 hoor ik: "U kunt altijd gratis van tariefplan wijzigen. Uw huidige plan is XXXX. Wilt u het 100% extra-tarief kies 1, ..." gevolgd door de andere plannen. Je DENKT dat die 100% extra is omdat je het dubbele beltegoed krijgt, gratis. Maar wie kun je tegenwoordig nog vertrouwen?

Dus even opgehangen en gegoogled naar de tariefplannen van Telfort. Ik vind een pagina bij Telfort, en daarop niet heel duidelijk een link naar een document met informatie over de verschillen tussen de tariefplannen. Goed lezen, en dan zie je dat een SMS 15 in plaats van 8 cent kost. En dat afrekenen per minuut gaat, in plaats van per seconde. Uiteraard naar boven afgerond.

Dus die 100% extra heeft betrekking op de kosten per SMS die je vanaf dan moet betalen? Of de snelheid waarom het geld uit je zak wordt getrocheld? Of mis ik wat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten