woensdag, oktober 29, 2008

IT Trends (en verbinden)

(Dutch) Studenten van de studierichting 'Multimedia Design en Human Technology ' van het Alfa-college hebben morgen het 'Multi Media Event' georganiseerd om potentiele opdrachtgevers en werkgevers te laten zien wat ze kunnen na afronding van die studie. Men vroeg mij als afsluiting van de dag een presentatie te doen van IT Trends. Omdat het thema van de bijeenkomst 'verbinden' is, moest mijn trends-presentatie dat ook hebben. Het resultaat:
IT trends with focus on connecting
View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: it trends)

Evt ook te downloaden vanaf Skydrive. Ik heb maar 20 minuten en wil toch veel overbrengen/veel waar voor mijn geld (vriendenprijs) leveren. 20 slides in 20 minuten, met mijn tempo: moet lukken ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten